Przedsiębiorca Opel Poland Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki OPEL Insignia B RM 2018,
z silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2 litrów, wyprodukowanych w Niemczech, zapinka przewodów paliwowych może ocierać się o przewód powrotny pompy paliwa, co może skutkować jego uszkodzeniem i wyciekiem paliwa, a w konsekwencji prowadzić nawet do pożaru.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 1 416 samochodów. Lista numerów VIN w załączniku.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu wykonania stosownej naprawy.
z silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2 litrów, wyprodukowanych w Niemczech, zapinka przewodów paliwowych może ocierać się o przewód powrotny pompy paliwa, co może skutkować jego uszkodzeniem i wyciekiem paliwa, a w konsekwencji prowadzić nawet do pożaru.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 1 416 samochodów. Lista numerów VIN w załączniku.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu wykonania stosownej naprawy.