Przedsiębiorca Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Suzuki, pojawiła się awaria.
W samochodach marki Suzuki, modele: Swift oraz Swift Sport, wyprodukowane w latach 2017-2019 w Japonii, z powodu zastosowania błędnego oprogramowania modułu poduszek powietrznych (SDM), w chwili mocniejszego trzaśnięcia tylnymi drzwiami pojazdu może wystąpić niezamierzona aktywacja bocznych poduszek powietrznych, kurtyn bocznych oraz napinaczy pasów bezpieczeństwa. Podczas aktywacji (odpalenia) poduszki powietrznej istnieje ryzyko uszkodzenia ciała użytkownika pojazdu.
Kampanii naprawczej podlega łącznie 2290 samochodów.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów zostaną poinformowani listownie o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi w celu wykonania kontroli i ewentualnego przeprogramowania modułu poduszek powietrznych (SDM).
Kampanii naprawczej podlega łącznie 2290 samochodów.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów zostaną poinformowani listownie o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi w celu wykonania kontroli i ewentualnego przeprogramowania modułu poduszek powietrznych (SDM).