Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki SUZUKI KIZASHI, wyprodukowane w Japonii, mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników.
Poinformowano, że w ww. modelu wyposażonym w przekładnię bezstopniową CVT, mógł zostać zamontowany wadliwy mechanizmu dźwigni zmiany biegów. W pewnych warunkach, przy użyciu zbyt dużej siły podczas przełączania dźwigni z pozycji „P” (PARKING) na inną pozycję, jeden z elementów mechanizmu dźwigni może pęknąć. W konsekwencji może okazać się, że do przełączenia dźwigni zmiany biegów nie będzie konieczne wciśnięcie pedału hamulca.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 79 samochodów (lista numerów VIN pojazdów objętych kampanią).
W związku z zaistniałą sytuacją producent powiadomi listownie wszystkich właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi w celu wymiany zespołu dźwigni.
Poinformowano, że w ww. modelu wyposażonym w przekładnię bezstopniową CVT, mógł zostać zamontowany wadliwy mechanizmu dźwigni zmiany biegów. W pewnych warunkach, przy użyciu zbyt dużej siły podczas przełączania dźwigni z pozycji „P” (PARKING) na inną pozycję, jeden z elementów mechanizmu dźwigni może pęknąć. W konsekwencji może okazać się, że do przełączenia dźwigni zmiany biegów nie będzie konieczne wciśnięcie pedału hamulca.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 79 samochodów (lista numerów VIN pojazdów objętych kampanią).
W związku z zaistniałą sytuacją producent powiadomi listownie wszystkich właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi w celu wymiany zespołu dźwigni.