Początek roku w sieci Volkswagena w Polsce wbrew pogodzie ma być gorący. 3 i 4 stycznia w Poznaniu nowe władze spółki odkryją dilerom szczegóły wielkiej akcji promocyjnej, która ma zapewnić marce przejęcie prymatu na polskim rynku.
Od 2012 r. samochody niemieckiej marki mają być nawet o 10 proc. tańsze w salonach. Ma to związek ze zmianą tzw. indeksu cenowego niemieckich samochodów. Do tej pory na polskim rynku przyjmowano wartość tego indeksu na poziomie 130. To oznaczało, że volkswageny były droższe o 30 proc. od konkurencji, czyli Opla, Toyoty czy Forda..
Więcej w "Dzienniku Gazecie Prawnej".
Od 2012 r. samochody niemieckiej marki mają być nawet o 10 proc. tańsze w salonach. Ma to związek ze zmianą tzw. indeksu cenowego niemieckich samochodów. Do tej pory na polskim rynku przyjmowano wartość tego indeksu na poziomie 130. To oznaczało, że volkswageny były droższe o 30 proc. od konkurencji, czyli Opla, Toyoty czy Forda..
Więcej w "Dzienniku Gazecie Prawnej".