Jak informuje dziennik "Handelsbatt" gliwicka fabryka Opla będzie wkrótce przygotowywać się do uruchomienia produkcji nie tylko trzydrzwiowej wersji Astry IV.
Niemiecki dziennik powołując się na źródła w centrali Opla, poinformował, że zakład General Motors Manufacturing Polang (GMMP) ma niemal pewny kontrakt na produkcję Astry IV cabrio. Zakład w Gliwicach miał wygrać wewnątrzkorporaccyjną rywalizację z fabryką w Bochum. Kabriolet trafi do sprzedaży w 2013 r.
Auto będzie produkowane we współpracy z Magną. Kanadyjsko-austriackie konsorcjum ma zakład w Tychach, który dostarcza systemy dachowe np. do fabryki Fiat Auto Poland.
Jak wynika z powyższej informacji najbliższych kilkanaście miesięcy będzie okresem dynamicznego rozwoju fabryki GMMP. W ostatni piątek Andrzej Korpak poinformował, że seryjna produkcja trzydrzwiowej wersji Astry IV w Gliwicach rozpocznie się 14 października 2011 r., 3 miesiące wcześniej niż pierwotnie zakładano. Według aktualnych planów w przyszłym roku GMMP ma wyprodukować 170 tys. aut. Zakład może rocznie produkować 207 tys. aut.
Niemiecki dziennik powołując się na źródła w centrali Opla, poinformował, że zakład General Motors Manufacturing Polang (GMMP) ma niemal pewny kontrakt na produkcję Astry IV cabrio. Zakład w Gliwicach miał wygrać wewnątrzkorporaccyjną rywalizację z fabryką w Bochum. Kabriolet trafi do sprzedaży w 2013 r.
Auto będzie produkowane we współpracy z Magną. Kanadyjsko-austriackie konsorcjum ma zakład w Tychach, który dostarcza systemy dachowe np. do fabryki Fiat Auto Poland.
Jak wynika z powyższej informacji najbliższych kilkanaście miesięcy będzie okresem dynamicznego rozwoju fabryki GMMP. W ostatni piątek Andrzej Korpak poinformował, że seryjna produkcja trzydrzwiowej wersji Astry IV w Gliwicach rozpocznie się 14 października 2011 r., 3 miesiące wcześniej niż pierwotnie zakładano. Według aktualnych planów w przyszłym roku GMMP ma wyprodukować 170 tys. aut. Zakład może rocznie produkować 207 tys. aut.