Dzięki kontom w Ośrodku Informacji Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego towarzystwa mogą sprawdzać, w ilu wypadkach uczestniczył dany samochód, informuje "Rzeczpospolita".
- Nasze doświadczenia z okresu pilotażu wskazują, że prawie co 20. oświadczenie klienta nie jest zgodne z faktycznym przebiegiem ubezpieczenia - mówi Jacek Tomasik, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Indywidualnych w TUiR Warta.
Z kolei PZU szacuje, że około 10 proc. klientów deklarujących najwyższą zniżkę nie powinno jej otrzymać, ponieważ wcześniej mieli szkody.
Konta w Ośrodku Informacji UFG ma na razie 12 towarzystw.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
- Nasze doświadczenia z okresu pilotażu wskazują, że prawie co 20. oświadczenie klienta nie jest zgodne z faktycznym przebiegiem ubezpieczenia - mówi Jacek Tomasik, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Indywidualnych w TUiR Warta.
Z kolei PZU szacuje, że około 10 proc. klientów deklarujących najwyższą zniżkę nie powinno jej otrzymać, ponieważ wcześniej mieli szkody.
Konta w Ośrodku Informacji UFG ma na razie 12 towarzystw.
Więcej w "Rzeczpospolitej".