Grupa Kapitałowa Zetkama poinformowała o zmianie prognozy wyników finansowych na 2011 rok.
Zweryfikowana prognoza Spółki dominującej ZETKAMA S.A. zakłada osiągnięcie następujących wyników finansowych:
Uzyskanie zysku netto wyższego od zakładanego pierwotnie jest wynikiem podjęcia w dniu 14.11.2011 roku przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Śrubena Unia S.A. uchwały o wypłacie dywidendy dla jedynego akcjonariusza ZETKAMA S.A. w wysokości 10 mln zł.
Emitent podtrzymuje opublikowane wcześniej prognozy wyników finansowych Grupy Kapitałowej ZETKAMA na rok 2011, które zakładają osiągniecie następujących wyników finansowych:
W skład grupy Zetkama wchodzą m.in. spółki ŚRUBENA UNIA S.A oraz MCS Sp. z o.o. ŚRUBENA UNIA S.A. prowadzi działalność na rynku elementów złącznych (śruby, wkręty, nakrętki i nity), natomiast w MCS Sp. z o.o. produkowane są rury do systemów wydechowych oraz komponenty metalowe i aluminiowe głównie na potrzeby przemysłu samochodowego.
Zweryfikowana prognoza Spółki dominującej ZETKAMA S.A. zakłada osiągnięcie następujących wyników finansowych:
- Przychody ze sprzedaży - 95 473 tys. zł
- EBITDA - 12 466 tys. zł
- zysk netto - 16 202 tys. zł (poprzednio: 6 202 tys. zł)
Uzyskanie zysku netto wyższego od zakładanego pierwotnie jest wynikiem podjęcia w dniu 14.11.2011 roku przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Śrubena Unia S.A. uchwały o wypłacie dywidendy dla jedynego akcjonariusza ZETKAMA S.A. w wysokości 10 mln zł.
Emitent podtrzymuje opublikowane wcześniej prognozy wyników finansowych Grupy Kapitałowej ZETKAMA na rok 2011, które zakładają osiągniecie następujących wyników finansowych:
- Przychody ze sprzedaży - 221 425 tys. zł.
- EBITDA - 29 558 tys. zł.
- zysk netto - 16 051 tys. zł.
W skład grupy Zetkama wchodzą m.in. spółki ŚRUBENA UNIA S.A oraz MCS Sp. z o.o. ŚRUBENA UNIA S.A. prowadzi działalność na rynku elementów złącznych (śruby, wkręty, nakrętki i nity), natomiast w MCS Sp. z o.o. produkowane są rury do systemów wydechowych oraz komponenty metalowe i aluminiowe głównie na potrzeby przemysłu samochodowego.