SEAT w Polsce po pierwszym kwartale roku 2018 jest numerem jeden w dynamice wzrostu aut zarejestrowanych przez Klienta Prywatnego – tegoroczny wynik jest aż o 66 proc. lepszy od rezultatów w analogicznym okresie zeszłego roku!
Także globalna sprzedaż SEAT-a w pierwszym kwartale 2018 r. osiągnęła najwyższy poziom w 68-letniej historii marki. Od stycznia do marca na rynki dostarczono aż 19% więcej aut niż rok temu – oznacza to prawie 140 000 pojazdów.
SEAT w Polsce nie zwalnia tempa – pierwszy kwartał 2018 bez wątpienia należy do najbardziej udanych okresów sprzedaży nowych aut. Przez pierwszy trzy miesiące roku SEAT zarejestrował niemal 3 400 nowych samochodów, co stanowi wynik o 20% lepszy od zeszłorocznego. Jeszcze dynamiczniejszy wzrost hiszpańska marka odnotowała w rejestracjach aut przez Klienta Prywatnego – to ponad 1 240 samochodów, co daje dynamikę wzrostu 66% w stosunku do ubiegłego roku!
Liderem sprzedaży SEAT-a pozostaje Leon, tym niemniej coraz lepsze wyniki odnotowują także modele Ibiza i Ateca. Na świetne wyniki SEAT-a duży wpływ ma również rosnąca sprzedaż pierwszego crossovera w gamie – modelu Arona. Także największe auto w gamie SEAT-a – Alhambra – wciąż utrzymuje wysoki 30-procentowy udział w swoim segmencie.
Globalnie SEAT również odnosi sukcesy. Marka ustanowiła właśnie kolejny rekord – najwyższą sprzedaż w jednym miesiącu. W marcu producent sprzedał 60 400 pojazdów (w 2017 r. – 53 200), czyli o 13,4% więcej niż w ubiegłym roku, i po raz pierwszy przełamał barierę 60 000 dostarczonych samochodów w ciągu jednego miesiąca. Poprzedni rekord pochodzi z marca 2000 r. (56 200).
– Cieszymy się, że udało nam się pobić rekord ustanowiony prawie 20 lat temu. SEAT zajmuje obecnie najsilniejszą pozycję w swojej historii i nie zamierza na tym poprzestać. Nasza gama modelowa rozwija się, a rynki, na których jesteśmy obecni, mają ogromny potencjał – mówi Wayne Griffiths, Wiceprezes SEAT-a ds. sprzedaży i marketingu. – Jednocześnie przygotowujemy się do rozszerzenia oferty i wprowadzenia nowych modeli, takich jak SEAT Tarraco i CUPRA Ateca, które pojawią się w sprzedaży pod koniec bieżącego roku. – dodaje.
Także globalna sprzedaż SEAT-a w pierwszym kwartale 2018 r. osiągnęła najwyższy poziom w 68-letniej historii marki. Od stycznia do marca na rynki dostarczono aż 19% więcej aut niż rok temu – oznacza to prawie 140 000 pojazdów.
SEAT w Polsce nie zwalnia tempa – pierwszy kwartał 2018 bez wątpienia należy do najbardziej udanych okresów sprzedaży nowych aut. Przez pierwszy trzy miesiące roku SEAT zarejestrował niemal 3 400 nowych samochodów, co stanowi wynik o 20% lepszy od zeszłorocznego. Jeszcze dynamiczniejszy wzrost hiszpańska marka odnotowała w rejestracjach aut przez Klienta Prywatnego – to ponad 1 240 samochodów, co daje dynamikę wzrostu 66% w stosunku do ubiegłego roku!
Liderem sprzedaży SEAT-a pozostaje Leon, tym niemniej coraz lepsze wyniki odnotowują także modele Ibiza i Ateca. Na świetne wyniki SEAT-a duży wpływ ma również rosnąca sprzedaż pierwszego crossovera w gamie – modelu Arona. Także największe auto w gamie SEAT-a – Alhambra – wciąż utrzymuje wysoki 30-procentowy udział w swoim segmencie.
Globalnie SEAT również odnosi sukcesy. Marka ustanowiła właśnie kolejny rekord – najwyższą sprzedaż w jednym miesiącu. W marcu producent sprzedał 60 400 pojazdów (w 2017 r. – 53 200), czyli o 13,4% więcej niż w ubiegłym roku, i po raz pierwszy przełamał barierę 60 000 dostarczonych samochodów w ciągu jednego miesiąca. Poprzedni rekord pochodzi z marca 2000 r. (56 200).
– Cieszymy się, że udało nam się pobić rekord ustanowiony prawie 20 lat temu. SEAT zajmuje obecnie najsilniejszą pozycję w swojej historii i nie zamierza na tym poprzestać. Nasza gama modelowa rozwija się, a rynki, na których jesteśmy obecni, mają ogromny potencjał – mówi Wayne Griffiths, Wiceprezes SEAT-a ds. sprzedaży i marketingu. – Jednocześnie przygotowujemy się do rozszerzenia oferty i wprowadzenia nowych modeli, takich jak SEAT Tarraco i CUPRA Ateca, które pojawią się w sprzedaży pod koniec bieżącego roku. – dodaje.