To był szczególnie udany rok pod względem sprzedaży dla SEAT-a.
Hiszpański producent zarejestrował w Polsce 10 447 aut, osiągając najlepszy wynik sprzedażowy od 2000 roku. Tym samym Polska stała się jednym z 10 największych sprzedażowo rynków dla SEAT-a. Rok 2017 był piątym z rzędu rokiem wzrostu dla SEAT-a - globalna sprzedaż marki zwiększyła się o 45,9% od 2012 roku. Szczególne sukcesy w 2017 roku SEAT odnosił na polskim rynku.
W minionym roku SEAT uzyskał najlepszy wynik sprzedażowy od 2000 roku, a klienci hiszpańskiej marki zarejestrowali 10 447 aut, co stanowi wzrost o niemal 20% względem roku 2016. Co istotne, znacznie wzrosła sprzedaż do klienta prywatnego - o zawrotne 41,45%. Dało to SEAT-owi w Polsce wysokie 2 miejsce w dynamice wzrostu sprzedaży do klienta prywatnego w 2017 roku. Dzięki powyższym wynikom SEAT Polska znalazł się również w TOP 10 krajów, w których sprzedawane są hiszpańskie auta (SEAT obecnie dostarcza auta na 75 rynków na całym świecie).
2018 rok także będzie dla SEAT-a wyjątkowy. Dane rejestracji po pierwszych 20 dniach stycznia są dla marki wyjątkowo pozytywne - to wzrost o 61%, co daje SEAT-owi pierwsze miejsce w dynamice wzrostu na polskiej scenie motoryzacyjnej. Co więcej, SEAT rośnie także o ponad 50% w sprzedaży do klienta prywatnego. Planowana na 2018 rok kolejna faza największej w historii SEAT-a ofensywy produktowej daje wszelkie podstawy, aby optymistycznie patrzeć w przyszłość. W Nowym Roku SEAT rozszerzy swoje portfolio o nowego SUV-a. Samochód przeznaczony dla siedmiu pasażerów dołączy do modeli Ateca i Arona, uzupełniając triadę SUV-ów producenta. Także w 2018 roku SEAT planuje wyjątkową ofensywę dla swoich najbardziej dynamicznych samochodów spod znaku CUPRA.
Hiszpański producent zarejestrował w Polsce 10 447 aut, osiągając najlepszy wynik sprzedażowy od 2000 roku. Tym samym Polska stała się jednym z 10 największych sprzedażowo rynków dla SEAT-a. Rok 2017 był piątym z rzędu rokiem wzrostu dla SEAT-a - globalna sprzedaż marki zwiększyła się o 45,9% od 2012 roku. Szczególne sukcesy w 2017 roku SEAT odnosił na polskim rynku.
W minionym roku SEAT uzyskał najlepszy wynik sprzedażowy od 2000 roku, a klienci hiszpańskiej marki zarejestrowali 10 447 aut, co stanowi wzrost o niemal 20% względem roku 2016. Co istotne, znacznie wzrosła sprzedaż do klienta prywatnego - o zawrotne 41,45%. Dało to SEAT-owi w Polsce wysokie 2 miejsce w dynamice wzrostu sprzedaży do klienta prywatnego w 2017 roku. Dzięki powyższym wynikom SEAT Polska znalazł się również w TOP 10 krajów, w których sprzedawane są hiszpańskie auta (SEAT obecnie dostarcza auta na 75 rynków na całym świecie).
2018 rok także będzie dla SEAT-a wyjątkowy. Dane rejestracji po pierwszych 20 dniach stycznia są dla marki wyjątkowo pozytywne - to wzrost o 61%, co daje SEAT-owi pierwsze miejsce w dynamice wzrostu na polskiej scenie motoryzacyjnej. Co więcej, SEAT rośnie także o ponad 50% w sprzedaży do klienta prywatnego. Planowana na 2018 rok kolejna faza największej w historii SEAT-a ofensywy produktowej daje wszelkie podstawy, aby optymistycznie patrzeć w przyszłość. W Nowym Roku SEAT rozszerzy swoje portfolio o nowego SUV-a. Samochód przeznaczony dla siedmiu pasażerów dołączy do modeli Ateca i Arona, uzupełniając triadę SUV-ów producenta. Także w 2018 roku SEAT planuje wyjątkową ofensywę dla swoich najbardziej dynamicznych samochodów spod znaku CUPRA.