Dziś jednak chcielibyśmy zainteresować Państwa towarzyszącą Forum wystawą. - W tym roku przygotowaliśmy blisko 40 stoisk - mówi Rafał Orłowski, Partner w AutomotiveSuppliers.pl. - W tej chwili do dyspozycji zostało jeszcze kilkanaście niezarezerwowanych miejsc, więc warto pospieszyć się z decyzją.
Kim będą uczestnicy wystawy?
Wśród uczestników wystawy znajdują się producenci części i komponentów, dostawcy nieprodukcyjni, firmy wspierające produkcję pojazdów i komponentów oraz certyfikacją. To niepowtarzalna okazja, by spotkać się z przedstawicielami różnych segmentów przemysłu motoryzacyjnego i porozmawiać ich potrzebach oraz móc zaproponować rozwiązanie.
Wystawa to doskonała okazja do promowania Państwa firmy, a także budowania świadomości marki w grupie najważniejszych firm i przedstawicieli przemysłu motoryzacyjnego w Polsce. Forum MotoSolutions wyróżnia się atmosferą sprzyjającą nieformalnym rozmowom biznesowym.
To doskonałe otoczenie dla sponsorów i wystawców, którzy pragną zaprezentować swoją markę oraz produkty wśród osób zainteresowanych i wpływowych w swoich firmach. Poprzednie edycje wydarzenia udowodniły, że uczestnicy tworzą wyjątkowe środowisko, sprzyjające wymianie informacji i poglądów, co przekłada się na realne efekty w działalności przedsiębiorstw.
Kup powierzchnię wystawienniczą - to doskonała inwestycja w rozwój Twojego biznesu, możliwość nawiązania cennych relacji oraz dotarcia z produktami i usługami do najważniejszych menadżerów przemysłu motoryzacyjnego w Polsce.
Zapraszamy do kontaktu i rozmowy:
tel. 22 215-05-05
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Szczegóły wydarzenia - agenda, prelegenci, rejestracja - są dostępne na www.motosolutions.pl