Hyundai Motor Company - najszybciej rozwijająca się firma motoryzacyjna, odnotowała wzrost wartości marki o 9,3 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym w zestawieniu Best Global Brands 2010, opracowanym przez Interbrand.
Hyundai, notowany jest na liście Best Global Brands (Najlepsze Globalne Marki) nieprzerwanie od sześciu lat, zajął w tegorocznym rankingu 65 pozycję (na 100 marek).
Marka Hyundai utrzymuje stały wzrost od 2005 roku, kiedy to zadebiutowała na 84 miejscu. Wzrost na poziomie 9,3 procent w tym roku znacznie przekracza średnią w branży wynoszącą 2,8 procent.
"Przyglądając się bliżej temu wynikowi należy stwierdzić, że marce Hyundai udało się odnieść sukces w oparciu o takie atrybuty, jak: jakość i design. Firma ma aktualnie mocną ofertę produktową i była widoczna podczas Mistrzostw Świata. Przyjęte przez markę strategie, zdecydowanie opłaciły się” - skomentował przedstawiciel Interbrand.
Rozpoznawalność marki Hyundai znacząco wzmocniła się na dużych rynkach samochodowych (Chiny i Stany Zjednoczone) oraz rynkach wschodzących. Nastąpiło to dzięki zróżnicowanej gamie produktowej firmy, wysokiej jakości samochodów oraz agresywnym działaniom marketingowym. W USA, wprowadzenie nowej Sonaty znacznie wpłynęło na osiągnięcie rekordowej sprzedaży, podczas gdy w Chinach Hyundai podwoił sprzedaż w 2009 r. w porównaniu z rokiem poprzednim.
W celu wzmocnienia świadomości marki Hyundai kontynuuje działania inwestycyjne w innowacyjne programy marketingowe. Firma będzie sukcesywnie wprowadzać kolejne modele, stworzone w oparciu o najwyższą jakość i odzwierciedlające nowy język projektowania Fluidic Sculpture (Opływowa Rzeźba).
Hyundai, notowany jest na liście Best Global Brands (Najlepsze Globalne Marki) nieprzerwanie od sześciu lat, zajął w tegorocznym rankingu 65 pozycję (na 100 marek).
Marka Hyundai utrzymuje stały wzrost od 2005 roku, kiedy to zadebiutowała na 84 miejscu. Wzrost na poziomie 9,3 procent w tym roku znacznie przekracza średnią w branży wynoszącą 2,8 procent.
"Przyglądając się bliżej temu wynikowi należy stwierdzić, że marce Hyundai udało się odnieść sukces w oparciu o takie atrybuty, jak: jakość i design. Firma ma aktualnie mocną ofertę produktową i była widoczna podczas Mistrzostw Świata. Przyjęte przez markę strategie, zdecydowanie opłaciły się” - skomentował przedstawiciel Interbrand.
Rozpoznawalność marki Hyundai znacząco wzmocniła się na dużych rynkach samochodowych (Chiny i Stany Zjednoczone) oraz rynkach wschodzących. Nastąpiło to dzięki zróżnicowanej gamie produktowej firmy, wysokiej jakości samochodów oraz agresywnym działaniom marketingowym. W USA, wprowadzenie nowej Sonaty znacznie wpłynęło na osiągnięcie rekordowej sprzedaży, podczas gdy w Chinach Hyundai podwoił sprzedaż w 2009 r. w porównaniu z rokiem poprzednim.
W celu wzmocnienia świadomości marki Hyundai kontynuuje działania inwestycyjne w innowacyjne programy marketingowe. Firma będzie sukcesywnie wprowadzać kolejne modele, stworzone w oparciu o najwyższą jakość i odzwierciedlające nowy język projektowania Fluidic Sculpture (Opływowa Rzeźba).