Kanadyjsko-austriackie konsorcjum Magna International Inc. przedstawiła w czwartek wyniki finansowe za IV kwartał oraz cały 2009 r.
Firma zanotowała w zeszłym roku spadek sprzedaży o 27 proc. do wartości 17,4 mld dolarów amerykańskich. Na rynku północnoamerykańskim dostawca zanotował spadek sprzedaży z 10,9 mld do 7,5 mld dolarów (-31 proc.), natomiast w Europie z 7,1 mld do 5,9 mld dolarów (-17 proc.).
Wartość sprzedaży montowanych pojazdów spadła z 3,3 mld do 1,8 mld dolarów (-47 proc.), przy czym liczba wyprodukowanych aut spadła o 55 proc. do 57 tys. sztuk.
W 2009 r. strata operacyjna wyniosła 511 mln a stata netto 493 mln dolarów.
Wartość sprzedaży montowanych pojazdów spadła z 3,3 mld do 1,8 mld dolarów (-47 proc.), przy czym liczba wyprodukowanych aut spadła o 55 proc. do 57 tys. sztuk.
W 2009 r. strata operacyjna wyniosła 511 mln a stata netto 493 mln dolarów.