Osłabienie niektórych walut wobec dolara amerykańskiego, w szczególności euro i dolara kanadyjskiego, miało negatywny wpływ na sprzedaż Magna International w II kwartale 2015 roku.
Sprzedaż zmalała o 0,89 mld dolarów do 8,13 mld dolarów (-9 proc.). Wzrósł jednak zysk netto - z 519 mln dolarów (II kwartał 2014) do 538 mln dolarów.
W okresie I półrocza 2015 r. Magna miała 15,9 mld dolarów sprzedaży, o 8 proc. mniej niż przed rokiem. Zysk netto wyniósł 9993 mln dolarów wobec 921 mln dolarów w analogicznym okresie 2014 roku.
Kanadyjsko-austriackie konsorcjum prognozuje, że w całym roku finansowym 2015 wartość sprzedaży osiągnie poziom 30,9-32,6 mld dolarów (w 2014 sprzedaż wyniosła 34,4 mld dolarów).
Sprzedaż zmalała o 0,89 mld dolarów do 8,13 mld dolarów (-9 proc.). Wzrósł jednak zysk netto - z 519 mln dolarów (II kwartał 2014) do 538 mln dolarów.
W okresie I półrocza 2015 r. Magna miała 15,9 mld dolarów sprzedaży, o 8 proc. mniej niż przed rokiem. Zysk netto wyniósł 9993 mln dolarów wobec 921 mln dolarów w analogicznym okresie 2014 roku.
Kanadyjsko-austriackie konsorcjum prognozuje, że w całym roku finansowym 2015 wartość sprzedaży osiągnie poziom 30,9-32,6 mld dolarów (w 2014 sprzedaż wyniosła 34,4 mld dolarów).