Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
W niedzielę ruszyła w Stanach Zjednoczonych wielka kampania reklamowa Toyoty, która ma poprawić wizerunek firmy, nadszarpnięty usterką pedału gazu w jej pojazdach.

(..) Wcześniej Toyota ogłosiła, że w związku z problemem blokującego się pedału gazu do salonów powinni zgłosić się właściciele ponad 8 milionów samochodów na świecie. W USA dilerzy już zaczęli naprawy. A żeby szybko uporać się z problemem, zatrudnili dodatkowych mechaników i wydłużyli godziny pracy. Część salonów jest czynna nawet od siódmej rano do siódmej wieczorem. Koszt dodatkowych godzin pracy ma zrekompensować Toyota, ale i tak wielu dilerów ma już dość.

Więcej w "Rzeczpospolitej".
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

LINEX Sp. z o.o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
Linde  Material Handling Polska Sp. z o. o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.