Opel kontynuuje ofensywę eksportową. Producent samochodów z Rüsselsheim rozszerza działalność w Ameryce Południowej - latem 2020 roku wejdzie na rynek kolumbijski i ekwadorski. Firma zawarła już umowy z renomowanymi importerami SKBerge i Nexumcorp, którzy będą jej wyłącznymi partnerami handlowymi odpowiednio w Kolumbii i Ekwadorze.
Na początek marka ze znakiem Blitz zaoferuje w obu krajach cztery modele: udane SUV‑y Crossland X i Grandland X, wielofunkcyjnego Combo Cargo oraz uniwersalnego vana Vivaro. Wkrótce dołączy do nich najnowsza generacja tradycyjnie bestsellerowej Corsy.
- Kolumbia i Ekwador to bardzo interesujące rynki, które zapewnią nam dodatkową dynamikę. Oczywiście niemieckie pochodzenie marki jest dużym atutem, ponieważ w Ameryce Południowej niemiecka myśl techniczna jest również synonimem jakości. Możemy także korzystać z istniejącej infrastruktury Groupe PSA oraz mocno dodatniej dynamiki innych marek grupy w obu krajach - powiedział Michael Lohscheller, dyrektor generalny Opel Automobile GmbH i członek zarządu Groupe PSA. - Podobnie jak na każdym rynku naszym głównym celem w Ameryce Południowej jest rentowny wzrost połączony z wysokim poziomem zadowolenia klientów -.
Szeroko zakrojona ofensywa eksportowa jest kluczowym filarem planu PACE! firmy Opel/Vauxhall, którego realizacja ma zapewnić spółce trwałą rentowność. Zgodnie z założeniami tego planu do połowy lat 20. kraje spoza tradycyjnego i głównego rynku europejskiego powinny osiągnąć łącznie 10‑procentowy udział w sprzedaży. Pod tym kątem Opel umacnia swoją obecność w Azji, Afryce i Ameryce Południowej, nawiązując współpracę z nowymi i renomowanymi partnerami. Do 2022 roku producent zamierza wejść na 20 nowych rynków eksportowych. Jednym z nich jest Rosja, gdzie samochody marki Opel od niedawna znów są dostępne.
Świat
Opel rozszerza działalność w Ameryce Południowej
- Szczegóły
- Autor: Opel