Rosja jest jedynym regionem, w którym Opel osiąga wzrost, bo rabaty zmniejszające marżę zysku są tam znacznie mniej powszechne niż w Europie Zachodniej, która spodziewa się w tym roku najgorszej sprzedaży od 1993 r.
Od stycznia dział operacji międzynarodowych GM (MGIO) z centralą w Szanghaju przekaże po 3 latach pałeczkę z powrotem GM Europe. Europejska "czapka" przejmie nie tylko sprzedaż Opla w Rosji, ale także Chevroleta, który sprzedaje dwukrotnie więcej pojazdów, oraz Cadillaca.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
Od stycznia dział operacji międzynarodowych GM (MGIO) z centralą w Szanghaju przekaże po 3 latach pałeczkę z powrotem GM Europe. Europejska "czapka" przejmie nie tylko sprzedaż Opla w Rosji, ale także Chevroleta, który sprzedaje dwukrotnie więcej pojazdów, oraz Cadillaca.
Więcej w "Rzeczpospolitej".