W lipcu 2011 r. Grupa Volkswagena sprzedała na całym świecie 665,6 tys. samochodów. To o 16,3 proc. więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku.
Łącznie od początku roku koncern z Wolfsburga dostarczył do klientów 4,75 mln auto (+14,4 proc.). W Europie Grupa sprzedała 2,2 mln samochodów (+10,2 proc.), w tym do krajów Europy Zachodniej (bez Niemiec) trafiło 1,22 mln pojazdów (+5,6 proc.) a na rynek lokalny - 678,4 tys. aut (+11,9 proc.).
Sprzedaż na innych rynkach przedstawiała się następująco:
Sprzedaż w podziale na marki:
Łącznie od początku roku koncern z Wolfsburga dostarczył do klientów 4,75 mln auto (+14,4 proc.). W Europie Grupa sprzedała 2,2 mln samochodów (+10,2 proc.), w tym do krajów Europy Zachodniej (bez Niemiec) trafiło 1,22 mln pojazdów (+5,6 proc.) a na rynek lokalny - 678,4 tys. aut (+11,9 proc.).
Sprzedaż na innych rynkach przedstawiała się następująco:
- Azja/Pacyfik - 1,46 mln (+19,2 proc.), w tym 1,29 mln (+16,4 proc.) w Chinach,
- Ameryka Płn. - 375,5 tys. (+20,5 proc.),
- Ameryka Płd.- 538,1 tys. (+11,4 proc.).
Sprzedaż w podziale na marki:
- Volkswagen Samochody Osobowe - 2,95 mln sztuk (+12,5 proc.),
- Audi - 758,9 tys. (+17,4 proc.),
- Skoda - 523,2 tys. (+19,7 proc.),
- SEAT - 215,5 tys. (+1,9 proc.),
- Volkswagen Pojazdy Użytkowe - 303,1 tys. (+28,2 proc.).