W pierwszym kwartale 2010 r. sprzedaż kanadyjsko-austriackiego konsorcjum Magna International wzrosła o 54 proc.
W okresie styczeń-marzec dostawca miał sprzedaż na poziomie 5,51 mld dolarów w porównaniu do 3,57 mld rok wcześniej. Jak informuje firma, tak wysoki wzrost to rezultat wzrostów sprzedaży m.in. w Ameryce Płn. i Europie.
Zysk operacyjny wyniósł 285 mln dolarów w porównaniu do 230 mln straty w I kwartale 2009 r. Zysk netto po pierwszych trzech miesiącach br. to 223 mln dolarów - rok wcześniej było 200 mln straty.
W okresie styczeń-marzec dostawca miał sprzedaż na poziomie 5,51 mld dolarów w porównaniu do 3,57 mld rok wcześniej. Jak informuje firma, tak wysoki wzrost to rezultat wzrostów sprzedaży m.in. w Ameryce Płn. i Europie.
Zysk operacyjny wyniósł 285 mln dolarów w porównaniu do 230 mln straty w I kwartale 2009 r. Zysk netto po pierwszych trzech miesiącach br. to 223 mln dolarów - rok wcześniej było 200 mln straty.