W roku fiskalnym 2013 ponownie wzrosła sprzedaż samochodów marki Suzuki, zarówno w skali globalnej, jak i na macierzystym rynku japońskim.
Drugi rok z rzędu globalne wyniki sprzedaży Suzuki wzrastają. W roku fiskalnym 2013 (kwiecień 2013 - marzec 2014) nowych nabywców znalazło 2 710 888 samochodów marki Suzuki na świecie. W porównaniu z rokiem fiskalnym 2012 największy wzrost sprzedaży - o 8,4% - uzyskano w Japonii. Na macierzystym rynku marki całkowita sprzedaż osiągnęła najwyższy poziom w historii, wynosząc 728 112 sztuk.
W Japonii aż o 10,3% wzrosła popularność pojazdów z segmentu „kei car” marki Suzuki. Nieustannie od 2003 roku spośród małolitrażowych modeli samochodów dostępnych na rynku Japończycy najchętniej wybierają Suzuki Wagon R.
Drugi rok z rzędu globalne wyniki sprzedaży Suzuki wzrastają. W roku fiskalnym 2013 (kwiecień 2013 - marzec 2014) nowych nabywców znalazło 2 710 888 samochodów marki Suzuki na świecie. W porównaniu z rokiem fiskalnym 2012 największy wzrost sprzedaży - o 8,4% - uzyskano w Japonii. Na macierzystym rynku marki całkowita sprzedaż osiągnęła najwyższy poziom w historii, wynosząc 728 112 sztuk.
W Japonii aż o 10,3% wzrosła popularność pojazdów z segmentu „kei car” marki Suzuki. Nieustannie od 2003 roku spośród małolitrażowych modeli samochodów dostępnych na rynku Japończycy najchętniej wybierają Suzuki Wagon R.