Japoński dziennik gospodarczy „Nikkei” podał, że Toyota i Daihatsu zastanawiają się nad autem mniejszym od Etiosa, produkowanego w Indiach od 2010 r., które kosztowałoby 800-900 tys. jenów (9550-10 740 dolarów).
Według „Nikkei”, Daihatsu należący w 51 proc. do Toyoty, z dużym doświadczeniem w produkcji małych samochodów, zainwestowałby ok. 20 mld jenów w nowy zakład w Indonezji, który mógłby wytwarzać 100 tys. sztuk licznie, a 70 proc. produkcji oddawałby firmie matce. Produkcja ruszyłaby w 2013 r., początkowo w liczbie 50 tys. rocznie.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
Według „Nikkei”, Daihatsu należący w 51 proc. do Toyoty, z dużym doświadczeniem w produkcji małych samochodów, zainwestowałby ok. 20 mld jenów w nowy zakład w Indonezji, który mógłby wytwarzać 100 tys. sztuk licznie, a 70 proc. produkcji oddawałby firmie matce. Produkcja ruszyłaby w 2013 r., początkowo w liczbie 50 tys. rocznie.
Więcej w "Rzeczpospolitej".