Promocje i pierwsze w tym roku obniżki cen pozwoliły wreszcie zwiększyć sprzedaż w USA. Auta Toyoty o kilka procent staniały też w Polsce.
Na poprawę sprzedaży na naszym rynku Japończycy muszą jednak jeszcze zaczekać - prognozuje "Rzeczpospolita".
W marcu 2010 r. Toyota sprzedała w USA 166,6 tys. samochodów osobowych. To o 36 proc. więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż całej grupy Toyoty w USA (z innymi markami, np. Lexus) wyniosła 186 tys. pojazdów i była o prawie 41 proc. większa niż rok wcześniej. Toyota nie była jedynym producentem, który w USA odniósł w marcu sukces. ( ...)
Cena toyot na rynku amerykańskim została obniżona w marcu średnio o 2256 dol., do tego dodano nieoprocentowany kredyt i wydłużenie o dwa lata bezpłatnego serwisowania.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
Na poprawę sprzedaży na naszym rynku Japończycy muszą jednak jeszcze zaczekać - prognozuje "Rzeczpospolita".
W marcu 2010 r. Toyota sprzedała w USA 166,6 tys. samochodów osobowych. To o 36 proc. więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż całej grupy Toyoty w USA (z innymi markami, np. Lexus) wyniosła 186 tys. pojazdów i była o prawie 41 proc. większa niż rok wcześniej. Toyota nie była jedynym producentem, który w USA odniósł w marcu sukces. ( ...)
Cena toyot na rynku amerykańskim została obniżona w marcu średnio o 2256 dol., do tego dodano nieoprocentowany kredyt i wydłużenie o dwa lata bezpłatnego serwisowania.
Więcej w "Rzeczpospolitej".