General Motors przez 77 lat był liderem światowego rynku motoryzacyjnego pod względem sprzedanych aut. Teraz musi ustąpić miejsca Toyocie.
Japoński producent aut sprzedał w 2008 r. 8,92 mln aut, czyli więcej niż General Motors, którego sprzedaż spadła o 11 proc. do 8,35 mln.
- Załamanie rynku motoryzacyjnego zupełnie przesłania radość Toyoty z prześcignięcia GM - mówi Mike Jackson, prezes AutoNation, największego w USA dealera samochodowego.
Sprzedaż samochodów Toyoty spadła w 2008 r. pierwszy raz od 10 lat.
Japoński producent aut sprzedał w 2008 r. 8,92 mln aut, czyli więcej niż General Motors, którego sprzedaż spadła o 11 proc. do 8,35 mln.
- Załamanie rynku motoryzacyjnego zupełnie przesłania radość Toyoty z prześcignięcia GM - mówi Mike Jackson, prezes AutoNation, największego w USA dealera samochodowego.
Sprzedaż samochodów Toyoty spadła w 2008 r. pierwszy raz od 10 lat.