Stokvis Tapes
Takoni
VIA
toyota_logo Połowa obrotów na rynkach wschodzących, 10 premier pojazdów hybrydowych i zysk operacyjny na poziomie biliona jenów (12 mld dol.) jak najszybciej - to główne punkty nowej strategii Toyoty do 2015 roku.

Prezes Akio Toyoda przedstawił strategię „Global Vision", która ma otworzyć nowy rozdział firmy, która w ostatnich latach dwukrotnie doświadczyła dużych problemów.

Dwoma filarami nowej strategii są kraje dokonujące przemian ustrojowych (wschodzące rynki) i pojazdy przyjazne dla środowiska. W 2010 r. na wschodzące rynki przypadło 40 proc. sprzedaży.

Więcej w "Rzeczpospolitej".
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
GABEC
Sigfox Poland Sp. z o.o.
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.