Połowa obrotów na rynkach wschodzących, 10 premier pojazdów hybrydowych i zysk operacyjny na poziomie biliona jenów (12 mld dol.) jak najszybciej - to główne punkty nowej strategii Toyoty do 2015 roku.
Prezes Akio Toyoda przedstawił strategię „Global Vision", która ma otworzyć nowy rozdział firmy, która w ostatnich latach dwukrotnie doświadczyła dużych problemów.
Dwoma filarami nowej strategii są kraje dokonujące przemian ustrojowych (wschodzące rynki) i pojazdy przyjazne dla środowiska. W 2010 r. na wschodzące rynki przypadło 40 proc. sprzedaży.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
Prezes Akio Toyoda przedstawił strategię „Global Vision", która ma otworzyć nowy rozdział firmy, która w ostatnich latach dwukrotnie doświadczyła dużych problemów.
Dwoma filarami nowej strategii są kraje dokonujące przemian ustrojowych (wschodzące rynki) i pojazdy przyjazne dla środowiska. W 2010 r. na wschodzące rynki przypadło 40 proc. sprzedaży.
Więcej w "Rzeczpospolitej".