Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Październik nie był tak bogaty w wydarzenia w przemyśle motoryzacyjnym w Polsce jak wrzesień ale chcemy zwrócić Państwa uwagę na poniższe cztery zdarzenia.
 

Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Mercedes Viano/Vito Typ 639, wyprodukowanych w Hiszpanii, określone warunki klimatyczne mogą z czasem spowodować zmianę właściwości chemicznych gazu pędnego w generatorze gazu niektórych poduszek powietrznych firmy Takata.

We wrześniu br. produkcja sprzedana przemysłu była wyższa o 9,8%, zarówno w porównaniu z sierpniem br., jak również w porównaniu z wrześniem ub. roku, kiedy notowano wzrost o 8,7% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

Firma Solaris wygrała przetarg ogłoszony przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Krakowie na dostawę autobusów elektrycznych. Pod koniec października przewoźnik podpisał umowę z producentem na dostawę 18 elektrycznych autobusów przegubowych. Wartość kontraktu to ponad 98 mln złotych.

Ford Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Ford Ranger, wyprodukowanych w fabryce Silverton od 01.12.2016 r. do 28.02.2019 r., wada spoiny w przedniej części tłumika układu wydechowego może spowodować pęknięcie lub odpadnięcie tłumika, stwarzając zagrożenie dla innych uczestników ruchu drogowego.

Trzy ogólnodostępne stacje tankowania wodoru zbudowane zostaną przez PKN ORLEN w Wałbrzychu, Poznaniu i Katowicach. Umowa dotycząca realizacji inwestycji podpisana została z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. To kolejny realny krok na drodze do wdrożenia kompleksowej strategii wodorowej koncernu.

Inwestycje Poznania w ekologiczny transport publiczny nabierają tempa. Miejski przewoźnik MPK Poznań dokonał zakupu 25 autobusów napędzanych wodorem Solaris Urbino 12 hydrogen. Przetarg rozpisany był na 15 pojazdów, jednak przewoźnik skorzystał z prawa opcji zamówienia kolejnych 10 autobusów.

Przedsiębiorca KIA Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki KIA Sorento (kod modelowy UM), z automatyczną skrzynią biegów, wyprodukowanych w Korei Południowej pomiędzy kwietniem a lipcem 2015 r., dźwignia zmiany biegów może zostać przesunięta z położenia postojowego do dowolnego położenia bez naciśnięcia przez kierowcę pedału hamulca, niezależnie od tego, czy zapłon jest włączony, czy wyłączony.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
Kempny Komponenty
MESH Works Inc.
YETICO S.A.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.