Zakład produkcji jednostek napędowych Stellantis w Tychach jest jedną z głównych europejskich fabryk Stellantis, produkujących wysokowydajne trzycylindrowe silniki benzynowe z turbodoładowaniem.
Przedsiębiorca Stellantis Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Opel, modele: Zafira i Vivaro, wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii i Francji, siedzenia w 1. i/lub 2. rzędzie mogą być niewystarczająco zamocowane, co może skutkować przesunięciem się siedzenia podczas zderzenia, zwiększając ryzyko obrażeń.
Przedsiębiorca Stellantis Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Opel Movano B, wyprodukowanych we Francji, przewód paliwowy może ocierać się o wiązkę przewodów silnika, co może spowodować jego zużycie ścierne i skutkować wyciekiem paliwa w komorze silnika. Może to doprowadzić do pożaru pojazdu.
Przedsiębiorca Toyota Central Europe Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że samochody marki Toyota, modele: Proace i Proace Verso, wyprodukowane we Francji od 29.08. do 01.10.2024 r., wyposażone są w mocowania przednich i/lub tylnych siedzeń pasażera, które mogą mieć zmniejszoną wytrzymałość.
Przedsiębiorca Toyota Central Europe Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Lexus NX, wyprodukowanych w Japonii od 30.06.2023 r. do 16.01.2024 r., podczas korzystania z funkcji zdalnego sterowania pojazdem, oprogramowanie zestawu wskaźników i/lub sterownika ostrzegania o przeszkodach może nie aktywować automatycznie kierunkowskazów pojazdu zgodnie z projektem, a kierowca nie będzie mógł ręcznie włączyć kierunkowskazu, co zwiększy ryzyko wypadku.
Przedsiębiorca KIA Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki KIA Carens (kod modelowy UN), wyprodukowanych w Korei Południowej od 19.09.2009 r. do 14.12.2012 r., które są wyposażone w układy zapobiegające blokowaniu kół (ABS) i elektroniczną kontrolę stabilności trakcji (ESC), może dochodzić do awarii jednostek HECU (hydrauliczno-elektroniczna jednostka sterująca - Hydraulic Electronic Control Unit).
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Polityka prywatności