Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Na skutek trwającego od 22 maja Ssangyong Motor praktycznie zaprzestał sprzedaży nowych samochodów.

Zgodnie z zapowiedziami Izba Reprezentantów Kongresu Stanów Zjednoczonych zatwierdziła dodatkowe 2 mld dolarów na premie za złomowanie starych samochodów.

W lipcu najwięksi południowokoreańscy producenci aut, Hyundai Motor i Kia Motors odnotowali wzrost sprzedaży.

Delphi Corp. ogłosiła 30 lipca, ze sędzia Robert D. Drain z Sądu Upadłościowego US Południowej Dzielnicy Nowego Jorku przyjął wniosek, zatwierdzając Pierwszy Uzupełniony Plan Reorganizacji, wraz ze zmianami dokonanymi w trakcie rozprawy, złożony przez Delphi oraz niektóre spółki zależne.

Media południowokoreańskie poinformowały w poniedziałek, że po fiasku rozmów należy spodziewać się kolejnej siłowej próby usunięcia okupujących  Ssangyong Motor.

Wystarczył tydzień, by amerykańscy kierowcy wykorzystali okrągły miliard dolarów, które władze USA przeznaczyły na premie na nowe auta za złomowanie starych.

W niedzielę szefostwo Ssangyong Motor poinformowało o fiasku rozmów ze związkowcami, co przybliża moment likwidacji tego najmniejszego producenta aut w Korei Płd.

Wszystko wskazuje na to, że została usunięta ostatnia przeszkoda aby po czterech latach Delphi, amerykański dostawca motoryzacyjny wyszedł z Chapter 11.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
Alucrom Sp. z o.o.
YETICO S.A.
Etisoft Sp. z o.o.