Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Drugi pod względem wielkości producent samochodów na świecie może obniżyć tegoroczne prognozy sprzedaży. To wynik rekordowych cen ropy naftowej, które drastycznie zmniejszyły sprzedaż na rynku amerykańskim.

Wysokie ceny paliw mogą zakończyć erę SUV-ów, samochodów będących połączeniem pojazdów osobowych i terenowych.

Kiedyś fizyczne prototypy były nieodłącznym elementem procesu projektowania i rozwoju. Pozwalały dotknąć produktu i zrewidować pomysły w rzeczywistych warunkach. To na ich podstawie oceniano nowe projekty. Dzisiaj technologia sprawia, że ta cenna i niezbędna wiedza jest dostępna łatwiej – w nieskończonych możliwościach oferowanych przez wirtualne symulacje i modelowanie, a także ciągłą walidację i weryfikację. Jak przekłada się to na konkurencyjność firm i ich potrzeby w kwestii liczby fizycznych prototypów?

Zastanawiasz się nad przejściem na rozwiązania chmurowe w Twojej firmie? Wypróbuj Siemens Teamcenter X - rozwiązanie PLM oparte na chmurze. Testuj przez 30 dni i zdecyduj czy jest dla Ciebie odpowiednie!

Wiele firm myśląc o wdrożeniu chmurowych rozwiązań zadaje sobie pytanie, czy warto i jakie korzyści przyniesie inwestowanie w PLM w modelu SaaS. Przewodnik dla branży motoryzacyjnej przygotowany przez ekspertów Lifecycle Insights rozprawia się z mitami wokół PLM w modelu SaaS, pokazuje jego możliwości i odpowiada na pytania, które często zadaje kadra zarządzająca.

Sektor automotive przebył długą drogę w ramach udoskonalania procesu projektowania. Od wypełnionych rysunkami szkicowników i glinianych modeli, po współczesny, coraz bardziej cyfrowy proces. Jak dzisiaj wygląda przemysł motoryzacyjny, w którym codzienną pracę projektantów przyspieszają i ułatwiają rozwiązania w rodzaju Accelerated Product Development od Siemens Digital Industries Software?

Czas rozwoju produktów w branży motoryzacyjnej jest w dużej mierze uzależniony od liczby fizycznych prototypów, okresu poświęconego na ich budowę oraz późniejsze testy w laboratorium lub na torze testowym.

Jeszcze w 2015 roku połowa nowych samochodów rejestrowanych na świecie nie miała żadnych zaawansowanych systemów, które pozwalałaby na autonomiczną jazdę. Dziesięć lat później 98% pojazdów będzie już przynajmniej na pierwszym poziomie autonomiczności. Za tą rosnącą złożonością idą zmiany w całym sektorze motoryzacyjnym, w tym w procesach projektowania i produkcji.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
HQ Plastics
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
VIA Technika Obróbki Powierzchniowej Sp. z o.o.
Etyfol
Bodycote Polska Sp. z o.o.