Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Grupa Volkswagena rozpoczęła 2010 rok ze znacznym wzrostem sprzedaży, poinformował w piątek koncern z Wolfsburga.

W styczniu producent sprzedał 538,5 tys. aut, co oznacza aż 41,3 proc. wzrost.

Na poszczególne marki sprzedaż przedstawiała się następująco:

  • Volkswagen - 359,3 tys. (+46,2 proc.), w tym Golf 45,6 tys. (+55,8 proc.), Polo - 40,2 tys. (+82,8 proc.)
  • Audi - 77,8 tys. (+38,6 tys.), w tym A4 sedan - 15,4 tys. (+66 proc.)
  • Škoda - 54,1 tys. (+54,5 proc.)
  • Seat - 24,3 tys. (+22,9 proc.)

Największym rynkiem zbytu pozostają kraje europejskiej - 242,8 tys. (32,6 proc.), w tym Zachodnia Europa - 218,9 tys. (+39,1 proc.). W samych  Niemczech, marki należące do grupy dostarczyły 71,8 tys. aut, o 34,6 proc. więcej niż 12 miesięcy wcześniej, w tym VW sprzedał 44,1 tys. aut (+49,5 proc.), Škoda - 8 tys. (+73,2 proc.) a Audi - 11,7 tys. (+9,3 proc.).

Na rynku chińskim koncern z Wolfsburga sprzedał 166,9 tys. samochodów, blisko dwukrotnie więcej niż w styczniu 2008 r. (98,8 proc.).
0
Udostępniono
baza dostawcow

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
TIMRET Sp. z o.o.
DSR S.A.
Galwanizer Sp. z o.o.
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
FABER CNC