Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
alt27 czerwca br. Ford poinformował, że wprowadza nowy model biznesowy i nową linię pojazdów w ramach najbardziej kompleksowej przebudowy w historii swojej działalności w Europie.

Koncern jest również na dobrej drodze do znacznej poprawy wyników finansowych w Europie w tym roku, będąc na ścieżce do trwałej rentowności i zapewnienia marży EBIT na poziomie 6 proc.

Nowy europejski model operacyjny i wynikająca z niego organizacja wchodzą w życie  od 1 lipca. Trzy nowe grupy biznesowe - pojazdy użytkowe, pojazdy pasażerskie i import - są tworzone w celu ułatwienia szybkiego podejmowania decyzji skoncentrowanych na potrzebach klientów. Każdy z nich ma dedykowaną organizację zarządzającą, w tym liderów odpowiedzialnych za marketing, produkcję i rozwój produktu.

Restrukturyzacja obejmuje zamknięcie lub sprzedaż sześciu zakładów do końca tego roku:
  • zamknięcie zakładu silników w Bridgend Engine w Walii,
  • zamkniecie fabryki przekładni w Aquitaine we Francji,
  • zamknięcie trzech zakładów w Rosji w Nabierieżnyje Czełny i St. Petersburgu (pojazdy) oraz w Ełabudze (silniki),
  • sprzedaż Magnie zakładu przekładni w Kechnec na Słowacji.

Ponadto Ford zredukuje liczbę zmian produkcyjnych w fabrykach w Kolonii (Niemcy) i w Walencji (Hiszpania).

Decyzje dotkną około 12 tys. osób, zatrudnionych w zakładach amerykańskiego koncernu oraz w spółkach.
 
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
Etisoft Sp. z o.o.
Kempny Komponenty
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
item Polska Sp. z o. o.