![](/images/stories/flags/france_flag.gif)
Czołówka marek nie uległa znaczącej zmianie. Renault dostarczyło do klientów 32,9 tys. pojazdów (+0,9 proc.), Peugeot - aż 27 tys. (+25,7 proc.) a Citroen - 19,3 tys. (+7,3 proc.). Na marki francuskie (w tym Dacia) przypadło 57,14 proc. wszystkich zarejestrowanych samochodów osobowych (86,3 tys. sztuk).
Okresie styczeń-wrzesień 2014 r. we Francji zostało zarejestrowanych 1,3 mln nowych aut (+2,1 proc.). Na auta francuskie przypadło 56,37 proc. całości, w tym:
- Renault - 19,96 proc. (266,9 tys. sztuk, +6,9 proc.),
- Peugeot - 17,04 proc. (227,9 tys., +7,5 proc.),
- Citroen - 13,14 proc. (175,7 tys., +1,2 proc.)
- Dacia - 5,92 proc. (79,1 tys., +21,2 proc.).