Takoni
Stokvis Tapes
VIA
hyundai logoNowa wersja popularnego modelu Hyundaia reprezentującego segment B, odzwierciedla w ciekawy sposób indywidualny język projektowania marki określany jako ‘Fluidic Sculpture 2.0’.

Długa maska i wyraziste kształty stanowią wyróżniające elementy mocnej sylwetki i20 nowej generacji. Boczne przetłoczenia sprawiają wrażenie rzeźbionych, jednak cały projekt jest spójny i prosty, a ciemne pokrycie na słupku C sprawia, że wizualnie samochód wydaje się dłuższy.
new generation i20Nową interpretację zyskał także charakterystyczny dla modeli Hyundaia sześciokątny grill, a przednie reflektory połączył delikatny pasek.  Proporcjonalne, tylne okno oraz unikalny projekt tylnych lamp stanowią dopełnienie wyróżniającego designu.

Hyundai i20 Nowej Generacji  powstał w centrum projektowym Hyundaia w niemieckim  Rüsselsheim.

Więcej szczegółów dotyczących nowego i20 zostanie ujawnionych przed światową premierą modelu, która będzie miała miejsce w październiku, podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu (Mondial de l'Automobile 2014).
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

GABEC
METCHEM Sp. z o.o.
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
item Polska Sp. z o. o.
Pol-Technology Sp. z o.o.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.