NSG Group wprowadza nowy wizerunek korporacyjny zachowując logo i markę Pilkington dla swoich produktów. Nowe logo NSG Group będzie głównym znakiem korporacyjnym i będzie wspierać markę Pilkington.
W momencie, kiedy pięć lat temu NSG Group objęło wszystkie akcje firmy Pilkington, ze zrozumiałych, historycznych względów zdecydowano o stosowaniu dwóch logotypów oraz dwóch zestawów standardów identyfikacji korporacyjnej Pilkingtona i NSG Group.
Dzisiaj w pełni zintegrowana grupa wprowadza nowy wizerunek korporacyjny NSG Group. Nowa identyfikacja wizualna będzie pomagać naszym pracownikom, klientom, dostawcom i innym zainteresowanym stronom identyfikować firmę, jako światowego lidera w przemyśle szklarskim, na rynku szyb samochodowych, szkła budowlanego i szkieł specjalnych, przy jednoczesnym zachowaniu niezwykle wartościowej dla nas marki Pilkington. Jednak głównym znakiem korporacyjnym będzie logo NSG Group.
Logo Pilkingtona nie zniknie zupełnie z rynku. Będzie stosowana jego wcześniejsza wersja pozioma.
Jednocześnie nazwa Pilkington będzie nadal używana, jako marka szyb samochodowych, dystrybuowanych na rynku pierwotnym i wtórnym. Nowe logo NSG Group będzie wspierało markę Pilkington.
Zmianie nie ulegną również nazwy spółek działających na rynku polskim tj. Pilkington Polska (producenta szkła float i laminowanego), Pilkington IGP (producenta szyb zespolonych i szkła hartowanego) oraz Pilkington Automotive Poland (producenta szyb samochodowych).
W momencie, kiedy pięć lat temu NSG Group objęło wszystkie akcje firmy Pilkington, ze zrozumiałych, historycznych względów zdecydowano o stosowaniu dwóch logotypów oraz dwóch zestawów standardów identyfikacji korporacyjnej Pilkingtona i NSG Group.
Dzisiaj w pełni zintegrowana grupa wprowadza nowy wizerunek korporacyjny NSG Group. Nowa identyfikacja wizualna będzie pomagać naszym pracownikom, klientom, dostawcom i innym zainteresowanym stronom identyfikować firmę, jako światowego lidera w przemyśle szklarskim, na rynku szyb samochodowych, szkła budowlanego i szkieł specjalnych, przy jednoczesnym zachowaniu niezwykle wartościowej dla nas marki Pilkington. Jednak głównym znakiem korporacyjnym będzie logo NSG Group.
Logo Pilkingtona nie zniknie zupełnie z rynku. Będzie stosowana jego wcześniejsza wersja pozioma.
Jednocześnie nazwa Pilkington będzie nadal używana, jako marka szyb samochodowych, dystrybuowanych na rynku pierwotnym i wtórnym. Nowe logo NSG Group będzie wspierało markę Pilkington.
Zmianie nie ulegną również nazwy spółek działających na rynku polskim tj. Pilkington Polska (producenta szkła float i laminowanego), Pilkington IGP (producenta szyb zespolonych i szkła hartowanego) oraz Pilkington Automotive Poland (producenta szyb samochodowych).