Od przyszłego roku BMW i4 oraz BMW iX będą wytwarzane odpowiednio w Monachium i Dingolfing. W fabryce w Dingolfing będą także produkowane pełni elektryczne wersje nowego BMW serii 7 i przyszłego BMW serii 5.
Zakład w Regensburgu uruchomi w 2022 r. produkcję nowego BMW X1, które będzie dostępne zarówno z silnikiem spalinowym, jak i w pełni elektrycznym układem napędowym.
Natomiast rok później w fabryce BMW w Lipsku, w której montowane jest od 2013 roku BMW i3, będzie wytwarzany następca MINI Countryman - w wersjach z silnikiem spalinowym oraz w wersji w pełni elektrycznej.
Milan Nedeljković poinformował również, że koncern zainwestuje do 2026 r. około 400 mln euro w montaż samochodów w fabryce w Monachium. Auta będą montowane w miejscu, w którym obecnie produkowane są silniki.
Transfer produkcji silników z Monachium zostanie zakończony nie później niż do 2024 roku.