W czwartek w niemieckim Meiningen rozpoczął się proces, w którym Mitec AG, dostawca między innymi systemów antywibracyjnych, pozwał Forda o odszkodowanie.
Firma oskarża amerykański koncern o zerwanie długoterminowej umowy i kradzież rozwiązań. Szkody wycenia na 20 mln euro.
W 2007 r. Ford zerwał umowę z Mitec engine.tec GmbH, spółką zależną Mitec. Niemiecki dostawca rozwijał jedną z części silnikowych do modelu Mazdy 6, marki należącej do amerykańskiego koncernu. Ford odrzucił część kwestionując jej jakość. Później, Mitec odkrył, że tę samą część produkuje w Meksyku fabryka kanadyjskiego dostawcy Linamar.
Firma oskarża amerykański koncern o zerwanie długoterminowej umowy i kradzież rozwiązań. Szkody wycenia na 20 mln euro.
W 2007 r. Ford zerwał umowę z Mitec engine.tec GmbH, spółką zależną Mitec. Niemiecki dostawca rozwijał jedną z części silnikowych do modelu Mazdy 6, marki należącej do amerykańskiego koncernu. Ford odrzucił część kwestionując jej jakość. Później, Mitec odkrył, że tę samą część produkuje w Meksyku fabryka kanadyjskiego dostawcy Linamar.