Z technologii hybrydowej z silnikiem Diesla „Hybrid4”, którą Grupa jako pierwsza na świecie wprowadziła na rynek na początku 2012 roku, korzystają Citroën DS5 Hybrid4, Peugeot 3008 i 508 HYbrid4 oraz 508 RXH.
W Europie jeden Citroën DS5 na trzy, jeden Peugeot 508 na cztery i jeden Peugeot 3008 na pięć są sprzedawane obecnie w wersji hybrydowej z silnikiem wysokoprężnym.
Technologia Hybrid4 to układ napędowy typu „full-hybrid”, który łączy osiągi silnika Diesla 2.0 HDi 163 KM ze skutecznością napędu elektrycznego o mocy 37 KM umieszczonego z tyłu samochodu. Powstała w wyniku tej udanej kombinacji hybryda gwarantuje przyjemną i dynamiczną jazdę (200 KM, napęd na 4 koła, możliwość jazdy po mieście w trybie elektrycznym oraz funkcja „boost” przy przyspieszeniu).
Hybrid4 stanowi ponadto prawdziwy przełom w zakresie oszczędności paliwa i ograniczenia emisji spalin - od 85 g CO2/km, co oznacza spalanie na poziomie 3,3 l/100 km - tj. wykazuje niższe o 35% zużycie paliwa w stosunku do silnika Diesla o tej samej mocy.