Daimler, jako pierwszy zagraniczny producent pojazdów, w istotnym stopniu ogranicza swój rosyjski projekt inwestycyjny. Niemiecki koncern zrezygnował z planów zakupu 42 proc. Kamaza.
Zamiast tego, Daimler jest skłonny do zakupu nie więcej niż 10 proc. Dyrektor generalny Rostekhnologii, Siergiej Czemezow powiedział w zeszłym tygodniu agencji Interfax, że niemiecki producent nie jest już skłonny wydać 2 mld dolarów na 42 proc. Kamaza.
Ostateczna warunki finansowe umowy kupna zostaną podjęte pod koniec listopada przez radę dyrektorów Daimlera. - Negocjacje z Daimlerem nie zostały zakończone i decyzje nie zapadły - powiedział dyrektor generalny Troika Dialog, Ruben Vardanian, do której należy 54,4 proc. akcji Kamaza.
Zamiast tego, Daimler jest skłonny do zakupu nie więcej niż 10 proc. Dyrektor generalny Rostekhnologii, Siergiej Czemezow powiedział w zeszłym tygodniu agencji Interfax, że niemiecki producent nie jest już skłonny wydać 2 mld dolarów na 42 proc. Kamaza.
Ostateczna warunki finansowe umowy kupna zostaną podjęte pod koniec listopada przez radę dyrektorów Daimlera. - Negocjacje z Daimlerem nie zostały zakończone i decyzje nie zapadły - powiedział dyrektor generalny Troika Dialog, Ruben Vardanian, do której należy 54,4 proc. akcji Kamaza.