Według szwedzkiego dziennika "Ny Teknik" Saab sprzedał już wyposażenie i urządzenia do produkcji samochodów serii 9-5 chińskiemu holdingowi Beijing Automotive Industry Holding Corp (BAIC).
Powołując się na anonimowe źródła gazeta twierdzi, że pod koniec października została zdemontowana linia do produkcji tych aut i wraz z maszynami została wysłana do Chin. Na początku przyszłego roku w Państwie Środka ma ruszyć produkcja 9-5.
Rzeczniczka Saaba odmówiła agencji "Reuters" komentarza w tej sprawie.
Po rezygnacji Koenigsegga, BAIC jest jednym z potencjalnych kupców szwedzkiej marki, która należy do General Motors.
W czwartek ED Whitacre prezes amerykańskiego koncernu zapowiedział likwidację Saaba, jeśli do końca roku nie znajdzie się dla niej nabywca.
Powołując się na anonimowe źródła gazeta twierdzi, że pod koniec października została zdemontowana linia do produkcji tych aut i wraz z maszynami została wysłana do Chin. Na początku przyszłego roku w Państwie Środka ma ruszyć produkcja 9-5.
Rzeczniczka Saaba odmówiła agencji "Reuters" komentarza w tej sprawie.
Po rezygnacji Koenigsegga, BAIC jest jednym z potencjalnych kupców szwedzkiej marki, która należy do General Motors.
W czwartek ED Whitacre prezes amerykańskiego koncernu zapowiedział likwidację Saaba, jeśli do końca roku nie znajdzie się dla niej nabywca.