Schaeffler Automotive Aftermarket i Saleri Group uzgodnili warunki przeniesienia praw do znaku towarowego marki Ruville na firmę Saleri ze skutkiem natychmiastowym.
- Umowa jeszcze bardziej umacnia naszą współpracę z Saleri. Co więcej, takie działanie wzmacnia na rynku części zamiennych nasze pozostałe marki LuK, w przypadku przeniesienia napędu, INA, dla części silnika oraz FAG dla części podwozia. Nasze produkty to nieustająco profesjonalne rozwiązania naprawcze o jakości OE. - komentuje Jens Schüler, prezes GKAM, Global Sales & Marketing Automotive Aftermarket.
Wszystkie produkty Schaeffler oferowane dotychczas pod marką Ruville będą sprzedawane pod marką FAG. Ta zmiana kończy globalną reorganizację portfolio Schaeffler Automotive Aftermarket rozpoczętą w 2019 roku. Początkowo do oferty marki FAG zostały przeniesione części układu kierowniczego i zawieszenia, wały napędowe oraz mocowania amortyzatora. Sprzedaż znaku towarowego nie ma wpływu na istniejące patenty oraz relacje z klientami i dostawcami Schaeffler.
Grupa Saleri jest liderem w dziedzinie rozwiązań z zakresu zarządzania temperaturą dla lżejszych i oszczędniejszych pojazdów. Firma dąży do bycia dostawcą technologii w pojazdach o zerowej emisji. Działa jako dostawca Tier 1 w segmencie wyposażenia na pierwszy montaż oraz odnotowała swoją obecność na motoryzacyjnym rynku części zamiennych.
- Wśród innych przejęć, zakup marki Ruville umożliwi nam zaistnienie na rynku części zamiennych. Pozwoli to firmie Saleri na realizację strategii obejmującej wiele produktów i marek oraz zwiększenie reaktywności rynku i elastyczności produkcyjnej. - powiedział Basilio Saleri, prezes Saleri Group.
Europa
Saleri, partner biznesowy Schaeffler, nabywa prawa do znaku towarowego Ruville
- Szczegóły
- Autor: Schaeffler, AutomotiveSuppliers.pl