Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Mając pięć w pełni elektrycznych samochodów (EV) już na rynku i pięć kolejnych modeli w fazie rozwoju, pełna elektryfikacja pozostaje kluczowym filarem strategii produktowej Volvo Cars. Jej długoterminowym celem pozostaje zostanie firmą produkującą w pełni elektryczne samochody, a także ma na celu osiągnięcie zerowej emisji gazów cieplarnianych netto do 2040 r.

Volvo Cars zachowa pozycję lidera branży w dziedzinie elektryfikacji, ale firma podjęła decyzję o dostosowaniu swoich ambicji w tym zakresie do zmieniających się warunków rynkowych i wymagań klientów.

Volvo Cars stawia sobie za cel, aby do 2030 r. 90-100 proc. globalnej sprzedaży firmy stanowiły samochody elektryczne, co oznacza mieszankę modeli w pełni elektrycznych (BEV) i hybryd typu plug-in.

Pozostałe 0-10 procent pozwoli na sprzedaż ograniczonej liczby modeli mild hybrid, jeśli zajdzie taka potrzeba. Zastępuje to wcześniejsze założenia firmy, aby jej oferta była w pełni elektryczna do 2030 r.

Do 2025 r. oczekuje się, że odsetek zelektryfikowanych produktów (BEV i hybrydy plug-in) wyniesie od 50 do 60 procent.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RAMPF Production Systems GmbH & Co.
ProfilGate
Takoni Sp. z o.o.
ABC Colorex Sp. z o.o.
TUV NORD Polska Sp. z o.o.
Shapers’ Polska Sp. z o.o.