Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Mając pięć w pełni elektrycznych samochodów (EV) już na rynku i pięć kolejnych modeli w fazie rozwoju, pełna elektryfikacja pozostaje kluczowym filarem strategii produktowej Volvo Cars. Jej długoterminowym celem pozostaje zostanie firmą produkującą w pełni elektryczne samochody, a także ma na celu osiągnięcie zerowej emisji gazów cieplarnianych netto do 2040 r.

Volvo Cars zachowa pozycję lidera branży w dziedzinie elektryfikacji, ale firma podjęła decyzję o dostosowaniu swoich ambicji w tym zakresie do zmieniających się warunków rynkowych i wymagań klientów.

Volvo Cars stawia sobie za cel, aby do 2030 r. 90-100 proc. globalnej sprzedaży firmy stanowiły samochody elektryczne, co oznacza mieszankę modeli w pełni elektrycznych (BEV) i hybryd typu plug-in.

Pozostałe 0-10 procent pozwoli na sprzedaż ograniczonej liczby modeli mild hybrid, jeśli zajdzie taka potrzeba. Zastępuje to wcześniejsze założenia firmy, aby jej oferta była w pełni elektryczna do 2030 r.

Do 2025 r. oczekuje się, że odsetek zelektryfikowanych produktów (BEV i hybrydy plug-in) wyniesie od 50 do 60 procent.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)
MESH Works Inc.
Impel Group
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
Poliamid Plastics Sp. z o.o.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.