Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA

vw_logoEksperci Volkswagen zwracaja uwagę, że niska jakość oraz wysoka cena komponentów to główne problemy rosyjskiego przemysłu motoryzacyjnego. Przedstawiciele niemieckiego koncernu doszli do takiego wniosku po postawieniu zakładu w Kałudze.

 

VW montuje modele w tej fabryce bez korzystania z części, pochodzących z Rosji. Dyrektor zarządzający VW w Rosji powiedział - Ani jakość ani cena lokalnych komponentów nie mogą konkurować z pochodzącymi z zagranicy.

 


W okresie pierwszych 7 miesięcy br. zakład VW w Kałudze zmontował w systemie SKD blisko 29 tys. egzemplarzy modeli VW Passat i Skoda Octavia.

0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

QualityHUB24
3D Center Sp. z o.o.
SAFECHEM Europe GmbH
ANT Solutions Sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.
Bodycote Polska Sp. z o.o.