Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Francuski koncern samochodowy Renault zamierza zlikwidować 6000 etatów w firmach w całej Europie. Prezes koncernu wyjaśnił, że Renault musi przygotować się do spodziewanego spadku sprzedaży produkowanych w jego fabrykach samochodów.

Europejskie firmy samochodowe wypadły znacznie lepiej od złych prognoz rynkowych dzięki cięciu kosztów, nowościom i wschodzącym rynkom. To pozwoliło im potwierdzić roczne plany i zwiększyć udział rynkowy.

Volkswagen, największy koncern motoryzacyjny w Europie, zwiększył sprzedaż o 2,4 proc., do 573 tys. aut.
W ciągu 6 miesięcy tego roku sprzedaż skoczyła o 5,8 proc., do 3,27 mln sztuk.

Volkswagen przejmie 22 lipca szwedzką Scanię, bo wszystkie zainteresowane władze ds. konkurencji zgodziły sią na to.

Prezes GM Europe Carl-Peter Forster poinformował dziennikarzy, że koncern jest w trakcie negocjacji z rosyjskim producentami samochodówi, dotyczących rozszerzenia swojej działalności w Rosji.

Audi planuje zainwestować 200 mln euro w zwiększene możliwości produkcji silników w zakładzie w Gyor. 

Boom na rynku surowcowym objął także aluminium, które kosztowało wczoraj w Londynie już 3350 USD za tonę, najwięcej w historii. Winni są Chińczycy.

Faurecia po utracie kontraktu na fotele do Toyoty Yaris, produkowanej we Francji, sprzeda zakład Sieto, firmie Toyota Boshoku, producentowi komponentów należącym do grupy Toyota.

baza dostawcow

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Galwanizer Sp. z o.o.
Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.
Etisoft Sp. z o.o.
Bodycote Polska Sp. z o.o.
ProfilGate
Pol-Technology Sp. z o.o.