Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Fabryka AwtoWAZ w Togliatti zakończyła funkcjonowanie w skróconym systemie pracy, informują rosyjskie media.

Contemporary Amperex Technology Co., Limited (CATL) poinformował, że zainwestuje 7,34 miliarda euro w budowę fabryki akumulatorów do aut elektrycznych o mocy 100 GWh w Debreczynie na wschodzie Węgier.

Japońska firma Yokohama, która pod koniec marca br. ogłosiła czasowe zawieszenie produkcji w Rosji, wznowiła produkcję opon samochodowych w zakładzie w Lipieckiej SSE.

W październiku zeszłego roku spółka Henniges Automotive GmbH & Co. KG złożyła w niemieckim sądzie wniosek o ogłoszenie upadłości. Ogólnoświatowa pandemia i niedobór chipów a ostatecznie wzrost kosztów surowców spowodowały, że dostawca nie był w stanie kontynuować działalności. 

1 sierpnia br. w zakładach BMW Group w Lipsku rusza druga linia produkcji modułów akumulatorowych. To jeszcze bardziej przyspieszy rozbudowę produkcji komponentów elektrycznych w Saksonii. Na nowej linii powstają moduły akumulatorowe do produkowanego w Monachium elektrycznego BMW i4.

NIO, chiński producent motoryzacyjny, wybrał miasto Biatorbág (przedmieścia Budapesztu) pod lokalizację swojej pierwszej fabryki w Europie.

W 2021 roku fabryka Stellantis na Słowacji (PCA Slovakia, s.r.o.) zanotowała prawie 73,8 mln euro zysku przed opodatkowaniem. Pomimo licznych przestoi związanych związanych z niedoborem półprzewodników, zysk w stosunku do 2020 roku wzrósł o około 20,5 mln euro.

W lipcu br. w Wlk. Brytanii zostało zarejestrowanych 112,1 tys. nowych samochodów osobowych. To o 9,0 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2021 roku.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
Poliamid Plastics Sp. z o.o.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.