Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA

Topnieją szanse na szybkie powołanie spółki z General Motors. Warszawska fabryka pewnie nie zrealizuje też ambitnego planu produkcyjnego. 

 

Fabryka Samochodów Osobowych z warszawskiego Żerania nie ma łatwego życia. W ubiegłym roku wydawało się już, że złapała Pana Boga za nogi, gdy zapowiedziano utworzenie spółki joint venture z koncernem General Motors (GM) i rozpoczęcie produkcji Chevroletów. Ta ruszyła rzeczywiście - w listopadzie.

Niestety spółka, która miała rozpocząć działalność w grudniu 2007 r., do dzisiaj istnieje tylko na papierze. Brak nowej spółki to niejedyny problem FSO. Na początku roku FSO deklarowało, że w 2008 r. planuje wyprodukowanie 230 tys. samochodów i tzw. zestawów montażowych, w tym: 70 tys. lanosów, 70 tysięcy aveo i 90 tys. zestawów montażowych lanosa. Wyniki produkcyjne spółki po pół roku każą wątpić w realizację tej prognozy.

Więcej w "Pulsie Biznesu". 

0
Udostępniono
Siemens
baza dostawcow

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Bodycote Polska Sp. z o.o.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
ANT Solutions Sp. z o.o.
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
Gergonne Polska  Sp. z o.o.
Pol-Technology Sp. z o.o.