Z okazji setnej rocznicy istnienia marki Chevrolet, w związku z wprowadzeniem na rynek całkiem nowej gamy samochodów, stworzona została nowa komunikacja reklamowa - kampania wizerunkowa „Make it happen”.
Ruszyła ona już w kilku krajach Europy, a w Polsce rozpocznie się 26 sierpnia kampanią reklamową nowego Aveo. Będzie ona obejmować spoty telewizyjne, outdoor oraz Internet.
Kampania „Make it happen”, opracowana przez G2/Herezie oraz Grey Warszawa, obejmuje pełną gamę samochodów oferowanych przez Chevroleta: auta miejskie i kompaktowe, SUV-a, vana i legendarne samochody sportowe, Camaro i Corvette, a także elektrycznego Volta o rozszerzonym zasięgu.
„DNA Chevroleta to duch optymizmu i możliwości, zamiłowanie do ekspresyjnego designu i znakomity stosunek wartości do ceny, z którego Chevrolet zawsze słynął”, powiedział Wayne Brannon, prezes i dyrektor zarządzający Chevrolet Europe.
Zwyczajowo twierdzi się, że szanse życiowe pojawiają się przypadkiem i powinno się je wykorzystywać, jeśli tylko jest taka okazja – sama idea „szansy” jest mocno związana z amerykańską kulturą, filozofią i dziedzictwem. Marka Chevrolet oferuje swoim klientom świat pełen możliwości, korzystanie z szans, jakie niesie codzienność i życie w niebanalny sposób. Co ważniejsze marka kreuje takie szanse, co daje możliwość dodatkowych przeżyć i doświadczeń jej klientom. „Make it happen” – to kwintesencja nowej kampanii wizerunkowej, która niesie w sobie pozytywną moc, dając nam wiarę w sukces i w to, że można i warto korzystać z życia.
„Jeżeli zapytasz 100 Europejczyków co wiedzą na temat Chevroleta, to z przeprowadzonych badań wynika, że 85 z nich myśli o „Chevym” jako o marce o amerykańskich korzeniach i amerykańskich wartościach. Nie można tego powiedzieć o żadnej innej marce na tym rynku”, kontynuuje Brannon.
„Kampania wykorzystuje charakterystyczne elementy stylu amerykańskiego, typowe lokalizacje wyraźnie powiązane ze Stanami Zjednoczonymi, takie jak pustynia Arizony, kinematograficzny styl telewizji i styl fotograficzny, a także amerykańską muzykę”, powiedział Eric Wepierre, dyrektor ds. marki i marketingu w Chevrolet Europe. W kampanii reklamowej wykorzystany zostanie utwór „La Grange” zespołu ZZ Top.
Chevrolet, marka ze 100-letnią tradycją i amerykańskimi korzeniami, od zawsze kojarzona była na świecie z optymizmem i pasją w tworzeniu aut charakteryzujących się legendarnym stylem, śmiałym designem i praktycznymi rozwiązaniami w przystępnych cenach.
Chevrolet przygotował ofertę premierową nowego Aveo, która zacznie obowiązywać w momencie rozpoczęcia kampanii. Od 26 sierpnia wprowadzona zostanie nowa promocja modelu Aveo, który można będzie kupić z rabatem w wysokości nawet do 1 500 zł. Oznacza to, że pięciodrzwiowa wersja nowego Aveo oferowana będzie już od 34 990 zł.
Ruszyła ona już w kilku krajach Europy, a w Polsce rozpocznie się 26 sierpnia kampanią reklamową nowego Aveo. Będzie ona obejmować spoty telewizyjne, outdoor oraz Internet.
Kampania „Make it happen”, opracowana przez G2/Herezie oraz Grey Warszawa, obejmuje pełną gamę samochodów oferowanych przez Chevroleta: auta miejskie i kompaktowe, SUV-a, vana i legendarne samochody sportowe, Camaro i Corvette, a także elektrycznego Volta o rozszerzonym zasięgu.
„DNA Chevroleta to duch optymizmu i możliwości, zamiłowanie do ekspresyjnego designu i znakomity stosunek wartości do ceny, z którego Chevrolet zawsze słynął”, powiedział Wayne Brannon, prezes i dyrektor zarządzający Chevrolet Europe.
Zwyczajowo twierdzi się, że szanse życiowe pojawiają się przypadkiem i powinno się je wykorzystywać, jeśli tylko jest taka okazja – sama idea „szansy” jest mocno związana z amerykańską kulturą, filozofią i dziedzictwem. Marka Chevrolet oferuje swoim klientom świat pełen możliwości, korzystanie z szans, jakie niesie codzienność i życie w niebanalny sposób. Co ważniejsze marka kreuje takie szanse, co daje możliwość dodatkowych przeżyć i doświadczeń jej klientom. „Make it happen” – to kwintesencja nowej kampanii wizerunkowej, która niesie w sobie pozytywną moc, dając nam wiarę w sukces i w to, że można i warto korzystać z życia.
„Jeżeli zapytasz 100 Europejczyków co wiedzą na temat Chevroleta, to z przeprowadzonych badań wynika, że 85 z nich myśli o „Chevym” jako o marce o amerykańskich korzeniach i amerykańskich wartościach. Nie można tego powiedzieć o żadnej innej marce na tym rynku”, kontynuuje Brannon.
„Kampania wykorzystuje charakterystyczne elementy stylu amerykańskiego, typowe lokalizacje wyraźnie powiązane ze Stanami Zjednoczonymi, takie jak pustynia Arizony, kinematograficzny styl telewizji i styl fotograficzny, a także amerykańską muzykę”, powiedział Eric Wepierre, dyrektor ds. marki i marketingu w Chevrolet Europe. W kampanii reklamowej wykorzystany zostanie utwór „La Grange” zespołu ZZ Top.
Chevrolet, marka ze 100-letnią tradycją i amerykańskimi korzeniami, od zawsze kojarzona była na świecie z optymizmem i pasją w tworzeniu aut charakteryzujących się legendarnym stylem, śmiałym designem i praktycznymi rozwiązaniami w przystępnych cenach.
Chevrolet przygotował ofertę premierową nowego Aveo, która zacznie obowiązywać w momencie rozpoczęcia kampanii. Od 26 sierpnia wprowadzona zostanie nowa promocja modelu Aveo, który można będzie kupić z rabatem w wysokości nawet do 1 500 zł. Oznacza to, że pięciodrzwiowa wersja nowego Aveo oferowana będzie już od 34 990 zł.