Na etapie uzgodnień jest projekt rozporządzenia Rady Ministrów zmieniającego rozporządzenie w sprawie łódzkiej specjalnej strefy ekonomicznej.
Zmiana obszaru strefy dotyczy m.in. Podstrefy Łódź. Proponowany teren włączenia do Łódzkiej SSE (Kompleks 6, Obszar 1 - pow. 5,5274 ha) jest związany z inwestycją Hutchinson Poland Sp. z o.o.. Dostawca wyrobów z gumy i tw. sztucznych działa w Polsce od 1996 r. W Łodzi funkcjonują dwa zakłady (Łódź 1 i Łódź 2), uruchomione odpowiednio w 2002 r. i 2007 r., w których produkowane są uszczelnienia karoseryjne do aut i samolotów oraz części antywibracyjne.
Planowana inwestycja dotyczy rozbudowy zakładu Łódź 1 o powierzchnię od 7,5 tys. do maksymalnie 15 tys. m2 (pod dachem). Nowe obiekty powstaną na niezabudowanych działkach, położonych w sąsiedztwie tego zakładu. W nowych obiektach mają zostać zainstalowane nowe linie ekstruzji oraz linie do obróbki uszczelek karoseryjnych dla przemysłu motoryzacyjnego. Inwestycja ma odbyć się w dwóch etapach, przy czym realizacja II etapu ma około 30,7 mln zł będzie możliwa tylko w przypadku uzyskania pomocy publicznej.
W związku z planowaną inwestycją ma zostać utworzonych 250 miejsc pracy, co spowoduje wzrost zatrudnienia w zakładzie Łódź 1 z obecnych730 do 980 pracowników. Zakończenie inwestycji przewidziane jest na koniec 2015 r.
Zmiana obszaru strefy dotyczy m.in. Podstrefy Łódź. Proponowany teren włączenia do Łódzkiej SSE (Kompleks 6, Obszar 1 - pow. 5,5274 ha) jest związany z inwestycją Hutchinson Poland Sp. z o.o.. Dostawca wyrobów z gumy i tw. sztucznych działa w Polsce od 1996 r. W Łodzi funkcjonują dwa zakłady (Łódź 1 i Łódź 2), uruchomione odpowiednio w 2002 r. i 2007 r., w których produkowane są uszczelnienia karoseryjne do aut i samolotów oraz części antywibracyjne.
Planowana inwestycja dotyczy rozbudowy zakładu Łódź 1 o powierzchnię od 7,5 tys. do maksymalnie 15 tys. m2 (pod dachem). Nowe obiekty powstaną na niezabudowanych działkach, położonych w sąsiedztwie tego zakładu. W nowych obiektach mają zostać zainstalowane nowe linie ekstruzji oraz linie do obróbki uszczelek karoseryjnych dla przemysłu motoryzacyjnego. Inwestycja ma odbyć się w dwóch etapach, przy czym realizacja II etapu ma około 30,7 mln zł będzie możliwa tylko w przypadku uzyskania pomocy publicznej.
W związku z planowaną inwestycją ma zostać utworzonych 250 miejsc pracy, co spowoduje wzrost zatrudnienia w zakładzie Łódź 1 z obecnych730 do 980 pracowników. Zakończenie inwestycji przewidziane jest na koniec 2015 r.