Pierwszym modelem tej ofensywy produktowej jest całkowicie nowy, w pełni elektryczny Jeep Avenger, kompaktowy SUV, który został pokazany na początku tego roku podczas prezentacji długoterminowego planu strategicznego Stellantis Dare Forward.
Przy docelowym zasięgu elektrycznym wynoszącym 400 kilometrów, nowy SUV ma zaoferować imponujący jak na swój segment prześwit, kąty rampowy i najazdu, a jednocześnie ma zapewnić nowoczesne i zaawansowane technologicznie wnętrze, z dużą ilością miejsca dla pasażerów i przewożonego bagażu.
„Całkowicie nowy Avenger będzie oferował możliwości marki Jeep, które są dostosowane do rynku europejskiego” – powiedziała Antonella Bruno, dyrektor marki Jeep na Europę. „Ten nowoczesny, fajny i wzbudzający emocje SUV spodoba się rosnącej grupie klientów, którzy szukają wydajnej, kompaktowej, nowoczesnej i całkowicie elektrycznej alternatywy dla aktualnej oferty”.
Jeep Avenger zadebiutuje podczas konferencji prasowej na Salonie Samochodowym w Paryżu w dniu 17 października br., a rezerwacje dla klientów zostaną otwarte tego samego dnia. Całkowicie nowy Jeep Avenger pojawi się w salonach sprzedaży na początku 2023 roku.
Więcej o ofensywie produktowej Jeep.