Do końca kwietnia 2019 roku Toyota sprzedała w Polsce łącznie prawie 55 000 hybryd. System hybrydowy jest dominującym typem napędu w nowych modelach RAV4 i Corolli.
Do tegorocznego wzrostu popularności samochodów hybrydowych na naszym rynku przyczyniły się w znacznej mierze nowe modele - Corolla, RAV4 i Camry.
Od stycznia do końca kwietnia tego roku Toyota Motor Poland dostarczyła klientom 6 327 aut hybrydowych, zwiększając łączną sprzedaż hybryd Toyoty w Polsce do 54 936 aut. W pierwszych czterech miesiącach roku udział hybryd w całkowitej sprzedaży marki wyniósł aż 30 proc. To ogromny wkład w rozwój elektromobilności w Polsce. Toyota jest największym producentem samochodów hybrydowych i głównym promotorem zelektryfikowanych napędów.
System hybrydowy jest dominującą wersją napędową nowych modeli Corolla i RAV4. Aż 73 proc. egzemplarzy nowej RAV4, które opuściły salony w tym roku, to hybrydy. W przypadku nowej Corolli udział tego napędu w całkowitej sprzedaży modelu stanowi 66 proc.
System hybrydowy jest dominującą wersją napędową nowych modeli Corolla i RAV4. Aż 73 proc. egzemplarzy nowej RAV4, które opuściły salony w tym roku, to hybrydy. W przypadku nowej Corolli udział tego napędu w całkowitej sprzedaży modelu stanowi 66 proc.
Biorąc pod uwagę dane z pierwszych czterech miesięcy roku, najpopularniejszymi modelami hybrydowymi w Polsce są Toyota C-HR Hybrid (1 780 egz.), Corolla Hybrid (1 646 egz.) i RAV4 Hybrid (1 253 egz.). Dużą popularnością cieszyły się także Yaris Hybrid (806 egz.), Auris Hybrid (530 egz.) oraz nowa Camry Hybrid (305 egz.). Wyniki te potwierdzają duże znaczenie segmentu aut kompaktowych na rynku zelektryfikowanych samochodów - łączna sprzedaż Corolli Hybrid i Aurisa Hybrid do końca kwietnia wyniosła aż 2 176 aut.