Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Przedsiębiorca Astara NIP Poland Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Nissan Ariya (FE0) wyprodukowanych w Japonii od 12.05.2022 r. do 21.06.2023 r. podczas procesu montażu silnika trakcyjnego pierścienie typu „o-ring” wewnątrz silnika mogły ulec uszkodzeniu w trakcie instalacji górnego i dolnego łożyska, powodując wyciek oleju prowadzący do nieprawidłowej rezystancji izolacji. Może to spowodować przejście samochodu w tryb awaryjny i ograniczenie mocy.

Dla użytkownika pojazdu zostanie wyświetlone ostrzeżenie dotyczące systemu EV i po wyłączeniu ponowne uruchomienie pojazdu nie będzie możliwe.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 9 pojazdów.

Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami pojazdów objętych akcją, w celu wymiany silników trakcyjnych.
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ANT Solutions Sp. z o.o.
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
Sigfox Poland Sp. z o.o.
MESH Works Inc.
GABEC
Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.