Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA

Przedsiębiorca Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Mercedes, Klasy C (BR 205), Klasy E (BR 213), GLC BR 253), AMG GT 4-drzwiowe Coupé (BR 290) i EQC (BR 293) z elektrycznym mechanizmem odblokowania oparcia z tyłu, blokada oparcia tylnego fotela po lewej stronie nie odpowiada specyfikacji.

Wprawdzie podstawowa funkcja blokady oparcia fotela jest tutaj zapewniona, natomiast w przypadku kolizji nie można wykluczyć awarii blokady oparcia fotela spowodowanej obciążeniem na skutek uderzenia. Zwiększa to ryzyko urazu pasażerów.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 195 pojazdów.

Właściciele samochodów zostaną poinformowani o prowadzonej kampanii i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu wymiany blokady oparcia tylnego fotela po lewej stronie.

0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

FORTY Sp. J. A. Korczyński, M. Tytkowska
LINEX Sp. z o.o.
Linde  Material Handling Polska Sp. z o. o.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
TUV NORD Polska Sp. z o.o.
BARIBAL Group