Japońska marka, będąca ekspertem w konstruowaniu samochodów typu SUV i światowym pionierem elektomobilności, notuje nieprzerwany wzrost sprzedaży w Polsce już od 2 lat.
To był dobry rok
Polacy zarejestrowali w ubiegłym roku 6471 samochodów Mitsubishi - o 15,5 proc. więcej, niż w 2018 roku. Najpopularniejszym modelem spod znaku Trzech Diamentów był debiutujący ubiegłej jesieni, kompaktowy SUV Mitsubishi ASX, który trafił aż do 2792 nabywców, notując blisko 29 proc. wzrost sprzedaży. Drugim najpopularniejszym modelem Mitsubishi pozostał rodzinny SUV Outlander, na zakup którego zdecydowało się 1695 nabywców, co oznacza blisko 12 proc. lepszy rezultat, niż w poprzednim roku. Kolejne miejsce w rankingu sprzedaży należy do niezwykle lubianego SUV-a coupe Mitsubishi Eclipse Cross - przekonał on do siebie 1137 klientów. Wprowadzony do sprzedaży wiosną 2018 roku miejski model Mitsubishi Space Star zdobył 572 klientów, co oznacza aż 55 proc. wzrost sprzedaży a nowy model pickupa Mitsubishi L200, który trafił do salonów jesienią ubiegłego roku skłonił do zakupu 230 klientów notując rezultat o 10 proc. lepszy, niż w przed rokiem.
- Taki rezultat to dla nas wielka nagroda i dowód na to, że klienci doceniają kilkudziesięcioletnie doświadczenie Mitsubishi w tworzeniu SUV-ów a także coraz wyższy poziom obsługi w salonach - podsumowuje Yasuyuki Oyama - prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
2020 rokiem wielu premier Mitsubishi
Rozpoczęty właśnie rok przyniesie istotne zmiany na motoryzacyjnym rynku, związane z nowymi, zaostrzonymi normami emisji CO2. Firma Mitsubishi Motors jako pionier elektromobilności jest dobrze przygotowana na nadejście niskoemisyjnej rewolucji. MMC może pochwalić się 50-letnim doświadczeniem w konstruowaniu aut elektrycznych i wprowadzeniem na rynek pierwszego masowo produkowanego pojazdu z napędem elektrycznym - Mitsubishi i-MiEV. Zaprezentowany w 2013 roku pierwszy na świecie SUV z elektrycznym napędem 4x4 i doładowaniem zewnętrznym - Mitsubishi Outlander PHEV - jest obecnie światowym i europejskim bestselerem wśród aut PHEV.
- W 2020 roku nie zwolnimy tempa - już niebawem wprowadzimy na rynek słynny model Mitsubishi Outlander PHEV 2020 a w ciągu całego roku planujemy aż 3 premiery i kilka nowych, specjalnych wersji obecnych modeli - podkreśla Yasuyuki Oyama.
O Mitsubishi Motors
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.